Echipa de implementare a proiectului este formată din cadre didactice cu experienţă relevantă în domeniul specializării lor, astfel:
- 1 manager de proiect - supervizează implementarea şi bunul mers al activităţilor proiectului, coordonează activitatea echipei de management şi implementare a proiectului, asigură relaţia cu organismul intermediar al POSDRU, monitorizează şi evaluează activităţile şi rezulatele proiectului, este cadru didactic universitar cu doctorat, manager de nivel european
- 4 asistenţi de proiect - care asigură suport de natură administrativă membrilor echipei implementare pe tot parcursul derulării proiectului, organizează evenimentele şi asigură achiziţiile necesare implementării proiectului pentru ambii parteneri, Universitatea Spiru Haret şi Universitatea Naţională de Apărare
- 1 responsabil financiar - supervizează activităţile financiar-contabile ale proiectului şi asigură transparenţa şi corectitudinea acestora;
- 1 expert cu studii juridice - asigură transparenţa şi legalitatea activităţilor proiectului;
- 1 expert contabil - realizează contabilitatea proiectului şi circuitul financiar-contabil între cele două instituţii partenere;
- 1 expert pe legislaţia muncii - elaborează broşura privind legislaţia şi protecţia muncii, broşură care conţine principalele norme de conduită la locul de muncă;
- 1 expert pe relaţii publice - stabileşte principiile de comunicare în interiorul echipei de implementare a proiectului şi relaţiile acesteia cu mediul exterior;
- 1 organizator de evenimente - organizeză conferinţele, seminariile şi stagiile de practică impuse de implementarea proiectului;
- 1 expert IT - asigură crearea paginii web, manipularea corespunzătoare a domeniului, serverului, dezvoltarea aplicaţiilor IT, asigură funcţionalitatea
echipamentelor hardware, are experienţă relevantă de cel putin 5 ani în domeniu
- 1 artist plastic şi 1 tehnoredactor de grafică- asigură elaborarea grafică a site-lui aferent proiectului, a materialelor promoţionale şi a materialelor suport impuse de implementarea proiectului în condiţiile specificate în contractual de finanţare;
- 2 experţi pe formare tutori şi coaching - instruiesc tutorii desemnaţi de instituţiile în cadrul cărora se desfăşoară stagiile de practică şi cadrele didactice care coordonează activitatea de practică studenţească din cadrul celor două instituţii educaţionale partenere în proiect;
- 11 experti de practică - concep documentele suport pentru practică;
- 11 coordonatori de specializări - sunt experţi care coordonează o parte din elaborarea documentelor suport şi asigură monitorizarea implementării activităţilor pe specializarea lor;
- 11 asistenţi ai coordonatorilor de specializări - oferă sprijin în implementarea activităţilor pe specializările lor;
- 1 secretar de proiect - asigură activităţile de secretariat impuse de implementarea proiectului.
Studenti practicieni - studenti activi si integrati
Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 Axa prioritara 2 "Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii" Domeniul major de interventie 2.1 "Tranzitia de la scoala la viata activa". Titlul proiectului: "Studenti practicieni - studenti activi si integrati" Contract nr. POSDRU / 90 / 2.1 / S / 64176.
Anunturi
2013-06-07
S U B V E N T I I L E SI P R E M I I L E
SUBVENTIILE SI PREMIILE pentru ESEU vor fi achitate prin ordin de plata in cont ...
Mai mult ...2013-06-05
Conferinta
Pe data de 19.06.2013 - va invitam la sala Amfiteatru din str. Ion Ghica nr.13 l ...
Mai mult ...2012-07-17
ACHIZITIE ECHIPAMENTE FINISARE
ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE FINISARE MATERIALE PUBLICITARE (PRESA, GHILOTINA, APAR ...
Mai mult ...2012-07-16
COMUNICAT PROCEDURA ACHIZITIE ECHIPAMENTE FINISARE
ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE FINISARE MATERIALE PUBLICITARE (PRESA, GHILOTINA, APAR ...
Mai mult ...2012-04-26
ACHIZITIE SERVICII
ACHIZITIE SERVICII PENTRU DEZVOLTARE SISTEM HELPDESK PENTRU CONSILIERE IN CARIE ...
Mai mult ...2012-02-28
Seminar 6 pentru schimb de experienta si diseminare de bune practici
Vineri 27 aprilie 2012, orele 11:00, la sediul Universitatii SPIRU HARET din Rm. ...
Mai mult ...2012-02-27
Seminar 5 pentru schimb de experienta si diseminare de bune practici
Luni 23 aprilie 2012, orele 12:00, la sediul Universitatii SPIRU HARET din Bucur ...
Mai mult ...2012-02-26
Seminar 4 pentru schimb de experienta si diseminare de bune practici
Vineri 13 aprilie 2011, orele 11,00, la Craiova în amfiteatrul din Str. Vasile ...
Mai mult ...2012-02-26
Seminar 3 pentru schimb de experienta si diseminare de bune practici
Miercuri 11 aprilie 2012, orele 15:00, la sediul Universitatii SPIRU HARET din B ...
Mai mult ...2012-02-25
Seminar 2 pentru schimb de experienta si diseminare de bune practici
Luni 9 aprilie 2011, orele 16,00, în amfiteatrul din Sos. Berceni Nr. 24 se va ...
Mai mult ...2012-02-24
Seminar pentru schimb de experienta si diseminare de bune practici
Joi 5 aprilie 2012, orele 15:00, la sediul Universitatii SPIRU HARET din Brasov ...
Mai mult ...2012-02-23
Intalnirea de lucru a membrilor Echipei de implementare
27 Februarie 2012 ora 16:60, Șos. Berceni, nr.24, S4 (Apărătorii Patriei) ...
Mai mult ...2012-01-25
REUNIUNE PREGĂTITOARE A STAGIILOR DE PRACTICĂ
Universitatea Spiru Haret a organizat în ziua de 22 ianuarie 2012 o REUNIUNE PR ...
Mai mult ...2012-01-15
Incep stagiile de practica
Începând cu luna ianuarie a acestiu an, vor începe stagiile de practica stude ...
Mai mult ...2011-11-20
DIGITAL LIFE : Prezent si viitor
In perioada 29-30 noiembrie 2011 se va desfasura evenimentul "DIGITAL-LIFE: prez ...
Mai mult ...2011-05-04
Conferinta nationala privind practica de specialitate
Miercuri 22 iunie 2011 ora 11:00, va invitam sa participati la Conferinta nation ...
Mai mult ...2011-05-04
Conferinta nationala privind practica de specialitate
Miercuri 22 iunie 2011 ora 11:00, va invitam sa participati la Conferinta nation ...
Mai mult ...2011-04-26
Concurs de idei...
A fost deschis concursul pentru identificarea celor mai bune idei de imbunatatir ...
Mai mult ...2011-04-25
Seminar 6: Schimb de experienta si diseminare de bune practici
Vineri 29 aprilie 2011, orele 10,30, la sediul Universitatii SPIRU HARET di Crai ...
Mai mult ...2011-04-24
Seminar 5: Schimb de experienta si diseminare de bune practici
Vineri 15 aprilie 2011, orele 15:00, la sediul Universitatii SPIRU HARET din Rm. ...
Mai mult ...2011-03-23
Seminar 4: Schimb de experienta si diseminare de bune practici
Joi 14 aprilie 2011, orele 14,00 la sediul Universitatii Nationale de Aparare - ...
Mai mult ...2011-03-22
Seminar3: Schimb de experienta si diseminare de bune practici
Luni 11 aprilie 2011, orele 17,00, în amfiteatrul din Sos. Berceni Nr. 24 se va ...
Mai mult ...2011-03-11
Seminar2: Schimb de experienta si diseminare de bune practici
Luni 21 martie 2011, orele 17,00, în amfiteatrul din Sos. Berceni Nr. 24 se va ...
Mai mult ...2011-03-01
Seminar diseminare bune practici
Joi 10 martie 2011, orele 14,00, în amfiteatrul A5 din Campusul Didactica se v ...
Mai mult ...2011-02-10
Atribuire contract de furnizare DVD-uri
Prin prezenta facem cunoscut că în urma evaluării ofertelor şi a ...
Mai mult ...2011-01-16
Atribuire SERVICII ACHIZITII
Prin prezenta facem cunoscut că în urma evaluării ofertelor şi a ...
Mai mult ...2011-01-06
Atribuire SERVICII GRAFICA
Prin prezenta facem cunoscut că în urma evaluării ofertelor şi a ...
Mai mult ...2010-12-23
Atribuire AUDIT
Prin prezenta facem cunoscut că în urma evaluării ofertelor si aplic& ...
Mai mult ...2010-11-10
Seminarii pentru tutori...
În zilele de 20 şi 21 noiembrie 2010 intre orele 9-16 repectiv 9-14 precum ...
Mai mult ...2010-09-29
Conferinta de lansare a proiectului
Miercuri, 29 septembrie 2010, la sediul Universităţii“Spiru Haret” ...
Mai mult ...2010-09-23
www.studentipracticieni.ro v2.0
Astazi s-a lansat versiunea 2.0 a site-ului www.studentipracticieni.ro ...
Mai mult ...2010-09-01
www.studentipracticieni.ro v1.0
Astazi s-a lansat versiunea 1.0 a site-ului www.studentipracticieni.ro ...
Mai mult ...0000-00-00
REUNIUNE PREGĂTITOARE A STAGIILOR DE PRACTICĂ
Universitatea Spiru Haret a organizat în ziua de 22 ianuarie 2012 o REUNIUNE PR ...
Mai mult ...Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.
Surse oficiale de informare despre U.E.
- Banca Centrala Europeana
- Banca Europeana de Investitii
- Centrul Român de Informare de la Buxelles
- Comisia Europeana
- Comitetul Economic si Social
- Comitetul Regiunilor
- Consiliul Uniunii Europene
- Curtea de Conturi Europeana
- Curtea Europeana de justitie
- Misiunea permanenta a României pe lânga Uniunea Europeana
- OIR POS DRU Centrul National de Dezvoltare a Învatamântului Profesional si Tehnic
- Parlamentul European
- Reprezentanta Comisiei Europene în România
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.